Wnioskodawcą stypendium ministra jest wyłącznie rektor uczelni.
W roku akademickim 2025/2026 student zgłasza swoją kandydaturę do stypendium ministra wysyłając za pośrednictwem swojej studenckiej skrzynki e-mailowej informację na adres e-mail koordynatora wyznaczonego przez Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego: K.Litwin@dss.uz.zgora.pl.
Po otrzymaniu zgłoszenia, koordynator zakłada studentowi konto Redaktora pomocniczego na portalu https://osf.opi.org.pl/app, a następnie przekazuje studentowi dane umożliwiające logowanie. Po wprowadzeniu loginu i hasła, student wypełnia wniosek o przyznanie stypendium Ministra w części B i C oraz wgrywa wszystkie załączniki w terminie do 21.10.2025 r.
Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego przekazuje wnioski Ministrowi Nauki w terminie do 25.10.2025 r. za pośrednictwem systemu OSF.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »