Uniwersytet Zielonogórski ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni w Sekcji Zarządzania Nieruchomościami.
Miejsce pracy: Biuro Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni, Sekcja Zarządzania Nieruchomościami
Ilość etatów: 2
Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:
- prowadzenie spraw formalno – prawnych nieruchomości Uczelni,
- prowadzenie rozliczania i wystawiania faktur,
- prowadzenie spraw związanych z najmami stałymi, lokalami mieszkalnymi i pokojami gościnnymi.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego administracyjnego,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi programów pakietu MS OFFICE.
- umiejętności analitycznych oraz umiejętności dobrej organizacji pracy,
- umiejętności pracy w zespole,
- zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności,
- komunikatywności, samodzielności.
Z uwagi na utworzenie przedmiotowych stanowisk pracy wskutek realizacji programów dofinansowywanych z funduszy unijnych, kandydaci na stanowiska objęte niniejszym konkursem nie mogą być obecnymi ani byłymi pracownikami Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przysłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 30.04.2014 r. (środa) do godz. 12.00 , na adres:
Biuro Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni
65-417 Zielona Góra
pok. 304
lub na adres e-mail: S.Szumalo@adm.uz.zgora.pl
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr.101 poz.926 z późn.zm.)”.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »