14 lutego 2018 r.
Uniwersytet Zielonogórski ogłasza konkurs zewnętrzny na stanowisko pracownika administracyjnego, w ramach umowy o pracę, w Dziale Osobowym.
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:
1. Załatwianie całokształtu spraw związanych z zatrudnianiem pracowników nie będących nauczycielami akademickimi, a w szczególności:
- kompletowanie całości dokumentów niezbędnych przy zatrudnianiu nowych pracowników,
- przygotowywanie i wydawanie kart obiegowych przyjęcia i zwolnienia tzw. „obiegówki”,
- przygotowywanie umów dla pracowników podejmujących zatrudnienie w uczelni zgodnie z wymogami ustawy o szkolnictwie wyższym, kodeksu pracy oraz Statut Uczelni (umowy na czas określony, czas nieokreślony) oraz obowiązującym taryfikatorem,
- przygotowywanie porozumień dla pracowników dotyczących wykorzystania urlopu wypoczynkowego przy przedłużaniu umów o pracę,
- przygotowywanie pism dotyczących dodatku za wysługę lat oraz nagród jubileuszowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie rejestrów wypłacanych dodatków i nagród,
- przygotowywanie do decyzji Rektora, w uzgodnieniu z kierownikami właściwych jednostek administracyjnych, wniosków dotyczących przeszeregowań i awansów pracowników,
- załatwianie wszelkich formalności związanych z rozwiązaniem umów o pracę przy przestrzeganiu obowiązujących w tym zakresie przepisów,
- wystawianie świadectw pracy,
- prowadzenie ewidencji pracowników przyjmowanych i zwalnianych,
- obsługa programu kadrowo-płacowego „MAX” (zatrudnianie, przeszeregowanie oraz zwalnianie pracowników),
- sporządzanie list pracowników uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. „13”) zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej,
- kompletowanie dokumentacji dot. spraw emerytalno-rentowych przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
- bieżące śledzenie częstych zmian przepisów prawnych dotyczących ustawy o szkolnictwie wyższym, Kodeksu pracy, wewnętrznej struktury organizacyjnej UZ, Zarządzeń Rektora i Uchwał Senatu,
- udzielanie informacji interesantom i w miarę potrzeby kierowanie ich do właściwych jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
- prowadzenie ewidencji etatowej wg jednostek organizacyjnych uniwersytetu,
- opracowywanie wszelkich sprawozdań GUS, MEN z zakresu spraw osobowych,
- obsługa programu POLON (prowadzenie centralnego wykazu pracowników)
- współpraca z ZUS
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, socjologia)
- znajomość przepisów prawa pracy: Kodeksu pracy, Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym, Ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość obsługi komputera (program Word, Excel),
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
- duża motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętność współpracy z ludźmi, rzetelność, komunikatywność,
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 101 poz. 922 z późn.zm o ochronie danych osobowych,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- dokumenty o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 28 lutego 2018 r. do godz. 15:00, na adres:
rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl
lub w formie papierowej:
Dział Osobowy, pok. nr 14
ul. Licealna 9
65-417 Zielona Góra