Szukaj pracownika/jednostki

Aktualności

"Kształcenie nauczycieli - potrzeby i wyzwania" tematem VIII Uczelnianego Forum Jakości Kształcenia

Już po raz ósmy Uniwersytet Zielonogórski stał się areną do rozmów o potrzebach i wyzwaniach w kształceniu nauczycieli. Wszystko za sprawą Uczelnianego Forum Jakości Kształcenia. We wtorkowym wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele szkolnictwa oraz Polskiej Komisji Akredytacyjnej.

- Wysoka jakość kształcenia nauczycieli na naszej uczelni jest bardzo ważna. Kształcenie tej grupy zawodowej jest ogromnym wyzwaniem. Dla nas - jako dla uniwersytetu - oraz dla odbiorców naszych absolwentów. Zaprosiliśmy do dyskusji szerokie grono specjalistów, nie zamykamy się w obrębie uczelni. Sięgamy po rozmaite opinie. Ważny jest też głos dyrektorów szkół. którzy również zdecydowali się na udział w tym forum. Sytuacja i temat są bardzo ważne.  - mówi dr hab. Barbara Literska, prof. UZ, Prorektor ds. studenckich i jakości kształcenia Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Podczas VIII Uczelnianego Forum Jakości Kształcenia poruszono także kwestie zaświadczeń dotyczących uprawnień i kompetencji pedagogicznych. Celem dyskusji było wypracowanie wspólnego i stabilnego modelu, który okaże się racjonalny do zrealizowania w uczelniach. Podobnie jak w latach poprzednich wszyscy uczestnicy forum otrzymali także certyfikaty.

Galeria zdjęć
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »