Szukaj pracownika/jednostki

Aktualności

Rekrutacja na wyjazdy pracowników STA/STT w ramach programu Erasmus+

bez_nazwy.jpgDział Współpracy z Zagranicą UZ informuje, iż w związku z otrzymaniem środków na realizację wyjazdów pracowników w ramach programu Erasmus+ z projektu KA131 2024 (2024-1-PL01-KA131-HED-000202763) rozpoczyna się rekrutacja na wyjazdy pracowników w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych (STA) oraz w celach szkoleniowych (STT).


Mobilność w ramach tej rekrutacji musi zakończyć się najpóźniej do: 31.07.2026r.
Termin składania zgłoszeń od 01.10.2024 r. do 25.10.2024 r.
Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z zasadami realizacji i finansowania wyjazdów pracowników (w załączniku).
Do formularza zgłoszeniowego należy dołączyć Staff Mobility for Teaching / Training - Mobility Agreement podpisany przez wszystkie strony (pracownik, uczelnia partnerska, dyrektor/kierownik jednostki organizacyjnej). Jednocześnie prosimy dołączyć do aplikacji dokumenty/oświadczenia pozwalające komisji ustalić liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny wyjazdu.


Więcej informacji na stronie:
Wyjazdy szkoleniowe
Wyjazdy dydaktyczne


Link do formularza zgłoszeniowego:
https://www.erasmus.uz.zgora.pl/formularz-zgloszeniowy-dla-pracownikow/


Kontakt:
Joanna Socha
e-mail: j.socha@dwz.uz.zgora.pl
tel. 683283293

Pliki do pobrania
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »