13 maja 2016 r.
Uniwersytet Zielonogórski zatrudni specjalistę ds. BHP na cały etat.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za realizację zadań wyznaczonych w rozporządzeniu o służbie bezpieczeństwa i higieny pracy, m.in..:
- pełne prowadzenie i zarządzanie dokumentacją związaną z obszarem BHP oraz realizacje zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom,
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP oraz ich dokumentacja
- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
- kierowanie pracowników na profilaktyczne badania lekarskie i kontrola ich ważności,
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na wszystkich występujących stanowiskach,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i tworzenie dokumentacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – kierunkowe, podyplomowe z zakresu bhp,
- doświadczenie zawodowe oraz bardzo dobra znajomość przepisów bhp i p.poż.,
- uprawnienie do prowadzenia szkoleń bhp i przeciwpożarowych,
- samodzielność, odpowiedzialność, wnikliwość i umiejętność analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole,
- aktualne szkolenie dla pracowników służb bhp.
Dokumenty:
Kwestionariusz osobowy oraz CV z klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 883).
- kserokopie dyplomów i posiadanych uprawnień zawodowych,
- podanie.
Dokumenty w zamkniętych kopertach prosimy składać do Działu Osobowy UZ, pokój nr 12, ul. Licealna 9 w Zielonej Górze w terminie do 25.05.2016 r.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »