5 listopada 2018 r.
Uniwersytet Zielonogórski
ogłasza konkurs na stanowisko pracownika administracyjnego
w Biurze Realizacji Projektów
Miejsce pracy:
Uniwersytet Zielonogórski, ul. Licealna 9, Zielna Góra
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami unijnymi,
- Umiejętność pracy w systemach SL2014, SOWA,
- Znajomość Programu Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020, Regionalnego Program Operacyjny Województwa Lubuskiego i Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, w zakresie środków dedykowanych szkołom wyższym,
- Znajomość wytycznych UE w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
- Znajomość zasad udzielania zamówień publicznych w projektach UE,
- Gotowość do udziału w szkoleniach, konferencjach, itp.
Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku:
- Nadzór nad realizacją projektów dofinasowanych ze środków zewnętrznych
- Koordynacja realizacji projektów przez poszczególne Wydziały Uniwersytetu Zielonogórskiego zaangażowane w realizację projektów;
- Nadzór na koordynatorami wydziałowymi realizującymi projekty;
- Bieżący kontakt z Instytucją Zarządzającą;
- Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Senatu, Kolegium Rektorskiego i spotkań kierownictwa Uniwersytetu w zakresie realizacji projektów;
- Udział w pracach Biura Zamówień Publicznych w zakresie wyłaniania wykonawców zadań realizowanych w ramach projektów;
- Prowadzenie informacji i Promocji Projektów;
- Przygotowywanie zbiorczych sprawdzań z realizacji projektów;
- Aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych;
- Przygotowanie dokumentów administracyjno – finansowych;
- Przygotowanie wniosków o płatność i sprawozdań monitoringowych;
- Inne, wynikające z koordynacji projektów.
Pisemne oferty zawierające:
- List motywacyjny,
- CV,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922).
Zainteresowane osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o złożenie dokumentów do dnia 08 listopada 2018 do godz. 12:00 osobiście w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, pok. 14 lub elektronicznie na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra.
Ponadto informujemy, że:
- Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którymi możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przy pomocy adresu e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie 603474724.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko pracownika administracyjnego. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy ochronie danych osobowych).
- Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
- Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
- Dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
- Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.