9 kwietnia 2018 r.
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
Ogłasza konkurs na stanowisko
pracownika administracyjnego
w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni
(umowa o pracę na zastępstwo)
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe:
Pisemne oferty zawierające:
CV,
list motywacyjny,
należy składać do 20 kwietnia 2018 roku w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego,ul. Licealn a 9 pok. 14 lub przesłać elektronicznie na adres:
rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl.
Dokumenty kandydatów nierozpatrzone w obecnym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy, na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922)
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »