Szukaj pracownika/jednostki

Aktualności

UZ ogłasza konkurs zewnętrzny na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Dziekana Wydziału Ekonomii i Zarządzania

26.02.2018

 

26 lutego 2018 r.

 

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

OGŁASZA KONKURS ZEWNĘTRZNY NA STANOWISKO PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO

W BIURZE DZIEKANA WYDZIAŁU EKONOMII I ZARZĄDZANIA

(umowa na zastępstwo)

 

 

Zakres obowiązków na w/w stanowisku:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych, w tym przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem jakości kształcenia.
  • Przygotowanie obciążeń dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych.
  • Bieżąca obsługa modułu obciążeń.
  • Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych sprawozdań z realizacji godzin dydaktycznych.
  • Kancelaryjno – biurowa obsługa jednostki.
  • Realizacja zadań administracyjnych związanych z działalnością Biura Dziekana.

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Dobrej organizacja pracy.
  • Umiejętności pracy w zespole.
  • Komunikatywności.
  • Umiejętności analitycznych oraz kreatywności w rozwiązywaniu problemów.
  • Biegłej znajomości obsługi komputera.
  • Wysokiej kultury osobistej.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego oraz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

 

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 8 marca 2018 r. do godz. 14:00, na adres:

p.antczak@wez.uz.zgora.pl

lub dostarczenie w formie papierowej

Biuro Dziekana, pok. nr 11 budynek A-0

ul. Podgórna 50

65-246 Zielona Góra

 

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą w Zielonej Górze (65-417), przy  ulicy Licealna 9. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

 

Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra. Ponadto informujemy, że:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko pracownika administracyjnego w Biurze Dziekana Wydziału Ekonomii i Zarządzania. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art.23 ust.1 pkt.1 ustawy o ochronie danych osobowych),
Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesiące od daty złożenia oferty,
Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych,
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania , którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
Dodatkowo przysługuje  Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji,
Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

 

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »