14 września 2015 r.
Uniwersytet Zielonogórski ogłasza konkurs zewnętrzny na stanowisko PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO W BIURZE PROGRAMÓW UNIJNYCH I PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH – SEKCJA PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH.
Miejsce pracy powstaje w ramach realizacja wskaźnika obligatoryjnego rezultatu: R.100 – Liczba całkowita bezpośrednio utworzonych nowych etatów (EPC) dla projektu „Lubuska Sieć Teleradiologii e-zdrowie w diagnostyce obrazowej” nr umowy: RPLB.01.03.00-08-002/10.
Miejsce pracy: Biuro Programów Unijnych i Projektów Rozwojowych Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, Zielona Góra.
Okres zatrudnienia: na czas określony 2015-2020.
Zakres obowiazków wykonywanych na danym stanowisku:
- monitorowanie trwałości realizacji projektu: „Lubuska Sieć Teleradiologii e-zdrowie w diagnostyce obrazowej” nr umowy RPLB.01.03.00-08-002/10;
- przygotowanie dokumentów dla IZ LRPO dotyczących funkcjonowania projektu: „Lubuska Sieć Teleradiologii e-zdrowie w diagnostyce obrazowej” nr umowy RPLB.01.03.00-08-002/10;
- koordynacja prac Lubuskiego Konsorcjum Teleradiologicznego;
- zapewnienie obsługi administracyjnej kontroli projektu „Lubuska Sieć Teleradiologii e-zdrowie w diagnostyce obrazowej” nr umowy RPLB.01.03.00-08-002/10;
- udział w administrowaniu majątkiem wytworzonym w ramach ww. projektu (zastępowanie osoby administrującej siecią w strukturach CK);
- administrowanie portalem informacyjnym www.teleradiologia.uz.zgora.pl;
- pozyskiwanie informacji o źródłach finansowania projektów w ramach cyfryzacji usług: RPO Lubuskie 2020 oraz Programu Polska Cyfrowa 2014-2020;
- udział w procesach cyfryzacji procedur administracyjnych na Uniwersytecie Zielonogórskim;
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, wniosków o płatność oraz innych dokumentów rachunkowych związanych z rozliczeniem środków unijnych;
- administrowanie stroną www Biura Programów Unijnych i Projektów Rozwojowych;
- wsparcie rozliczeń projektów inwestycyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum roku doświadczenia w zakresie wdrażania lub obsługi systemów informatycznych,
- wykształcenia wyższego magisterskiego w zakresie: informatyki lub edukacji medialnej i informatycznej lub komunikowania publicznego,
- biegłej znajomości obsługi komputera oraz administrowania stronami www,
znajomości struktury Uczelni,
- umiejętności analitycznych oraz umiejętności dobrej organizacji pracy,
- zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności,
komunikatywności, samodzielności.
Atutami będą:
- ukończone studia podyplomowe z zakresu: rachunkowości; lub zarządzania funduszami unijnymi; lub finansów publicznych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B,
- udokumentowana wiedza z zakresu controllingu.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przysłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 23.09.2015 roku do godz. 15.00, na adres: j.flakowski@adm.uz.zgora.pl;
lub osobiście:
Rektorat
ul. Licealna 9
65-417 Zielona Góra
pok. 109
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr.101 poz.926 z późn.zm.).
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »