UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
z a t r u d n i
dwóch pracowników na stanowiska administracyjne w Dziale Zaopatrzenia
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:
1. Organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Ustawą PZP (m.in. sporządzanie SIWZ wraz z załącznikami, obsługa sekretarska całości procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim).
2. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją zamówień udzielanych z wyłączeniem ustawy PZP, zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim.
3. Ewidencjonowanie umów w rejestrze umów Działu Zaopatrzenia.
4. Udzielanie informacji w zakresie realizacji zamówień zainteresowanym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego.
5. Monitorowanie warunków i terminów dostaw.
6. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami dotyczącymi jakości i ilości realizowanych zamówień.
7. Ewidencjonowanie faktur w rejestrze faktur Działu Zaopatrzenia, nadzór nad ich obiegiem oraz przekazywanie opisanych przez jednostki organizacyjne UZ dokumentów do Działu Finansów i Działu Księgowości.
8. Archiwizowanie dokumentacji zrealizowanych zamówień.
9. Prowadzenie Dzienników Podawczych Działu Zaopatrzenia.
10. Wprowadzanie danych do Rejestru Zamówień realizowanych poza Ustawą PZP i zamówień realizowanych zgodnie z Ustawą PZP.
11. Organizowanie szkoleń produktowych dla pracowników UZ wspólnie z przedstawicielami producentów sprzętu.
12. Obsługa programu Dziekanat-2.3 w zakresie wspomagania pracy Działu Zaopatrzenia.
13. Składanie deklaracji do systemu INTRASTAT o obrocie handlowym podlegającym zgłoszeniu.
14. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (np. dla GUS).
15. Współpraca z Urzędem Celnym oraz przewoźnikami krajowymi i zagranicznymi przy odbiorze i ekspedycji aparatury, materiałów, usług i innych urządzeń.
16. Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kierownika Działu Zaopatrzenia w zakresie zadań Działu Zaopatrzenia.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – preferowane: techniczne, ekonomiczne,
- staż pracy na stanowisku biurowym min. 5 lat,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość języka angielskiego min. w stopniu podstawowym.
Pisemne oferty zawierające:
- CV,
- list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie,
- referencje,
należy składać do 13 sierpnia 2015 roku w sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9. pok. 210 lub przesłać w formie elektronicznej na adres k.lasinska@adm.uz.zgora.pl oraz e.kwiatkowska@dz.uz.zgora.pl .
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn.zm).
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »