Szukaj pracownika/jednostki

Kalendarz

Terapia osób z ASD – wyzwanie interdyscyplinarne - seminarium na UZ

28.03.2023 Pracownicy Studenci
Data: 04.04.2023
Miejsce wydarzenia: aula B, budynek A-16, kampus B, al. Wojska Polskiego 69, Zielona Góra
Godzina: 11:20 - 13:00
Organizator: Zakład Pedagogiki Specjalnej i Profilaktyki Społecznej Instytutu Pedagogiki UZ
Kategoria: Pracownicy, Studenci
Przejdź do kalendarza Zapisz w kalendarzu Zapisz w kalendarzu Google pokaż na mapie

Zakład Pedagogiki Specjalnej i Profilaktyki Społecznej Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Zielonogórskiego zaprasza na otwarte seminarium wydziałowe pt.  Terapia osób z ASD (ze spektrum autyzmu) – wyzwanie interdyscyplinarne. Seminarium rozpocznie się 4 kwietnia 2023 r. (wtorek) od godz. 11:20 w auli B budynku A-16 (KAMPUS B, al. Wojska Polskiego 69, Zielona Góra).

Seminarium organizowane jest dla upamiętnienia 2 kwietnia jako ŚWIATOWEGO DNIA ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU.

 

PROGRAM SEMINARIUM

Powitanie uczestników

dr hab. Jarosław Bąbka, prof. UZ

Kierownik Zakładu Pedagogiki Specjalnej i Profilaktyki Społecznej

 

 

Podejście interdyscyplinarne: warunek sine qua non efektywności oddziaływań wobec osób z ASD

dr Tomasz Fetzki

Zakład Pedagogiki Specjalnej i Profilaktyki Społecznej, Instytut Pedagogiki, Wydział Nauk Społecznych UZ

 


Terapeutyczno-medyczny charakter trafnej diagnozy ASD

dr Katarzyna Stein-Szała

Gabinet diagnozy i terapii NEUROSPEKTRUM,

Zakład Pedagogiki Specjalnej i Profilaktyki Społecznej, Instytut Pedagogiki, Wydział Nauk Społecznych UZ


 

Znaczenie holistycznego podejścia w kształtowaniu środowiska terapeutycznego dzieci z ASD

mgr Anita Klińska

Przedszkole Specjalne dla Dzieci z Autyzmem w Gorzowie Wielkopolskim

 

 

Rola opieki pielęgniarskiej we wspieraniu osób z ASD

dr Joanna Hoffmann-Aulich

Zakład Pielęgniarstwa, Instytut Nauk o Zdrowiu, Collegium Medicum UZ

 

 

Rozwiązania żywieniowe w ASD

dr inż. Bogna Latacz

Katedra Żywienia Człowieka i Dietoterapii, Instytut Sportu, Turystyki i Żywienia, Wydział Nauk Biologicznych UZ

 

 

Od starszej siostry do profesjonalistki: zmiany w perspektywie postrzegania osób z ASD

Martyna Macoch

IV rok pedagogiki specjalnej, Koło Naukowe Pedagogów Specjalnych UZ „INKLUZJA”, WNS UZ

 

 

Dziecko z autyzmem w narracji matki - pielęgniarki

Katarzyna Szpak

II roku (II stopień) pielęgniarstwa, Koło Naukowe Profilaktyki i Promocji Zdrowia 36,6, CM UZ

 

 

Wybrane aspekty funkcjonowania lekarzy z ASD w systemie ochrony zdrowia

Jakub Wojtacha

IV rok kierunku lekarskiego, Prezydent Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA - Poland Oddział Zielona Góra, CM UZ


 

Kobiety z ASD – perspektywy badań  

Milena Wroczyńska

I roku pedagogiki specjalnej, Koło Naukowe Pedagogów Specjalnych UZ „INKLUZJA”, WNS UZ

 

 

Liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: pedagogikaspecjalna@wns.uz.zgora.pl

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »